woensdag 28 mei 2014

Review RainPharma -Afteroil


Toen ik in de Rain Pharma store bezocht in Antwerpen, was ik onmiddellijk aangetrokken tot de AfterOil.
Dit is een olie die je gebruikt onder de douche. Ik heb een droge huid en heb niet altijd de tijd voor een bodylotion. Een bodylotion moet in je huid drogen en dan pas kan je je aankleden. Dit zorgt voor veel tijd verlies. 

De AfterOil zit verpakt in een typische zwarte fles met een pompje. Het ziet er heel puur en stijlvol uit. De afterOil is beschikbaar in de vier geuren. 
Ik heb de afterOil in twee geuren :
  • Lemony Vanilla Hugs (Limoengras, vanille, cypress)  
  • Calming Botanical Touch  (Lavendel, sandelhout, pompelmoes). 

De AfterOil gebruik je onder de douche daarna kan je je kleren aan trekken, weinig tijd verlies dus. 
Je past je gebruikelijk douche ritueel toe, daarna wrijf je de Afteroil op je huid even afspoelen en klaar. De lekkere geur kwam vrij en ik merkte dat de olie licht schuimend is, wat het leuk maakt in gebruik.
Ik heb wel het gevoel dat er een vetlaagje achter blijft op mijn huid maar het stoort helemaal niet. 
Bij het afdrogen van mijn huid rook ik de lekkere frisse geuren van de Lemony Vanilla Hugs. Vooral de lekkere frisse geur van lemoen en vanille kwam vrij. Mijn huid voelde zacht en gevoed aan.
Bij de Calming Botancial Touch is de lavendel geur overheersend. De geur heeft een subtiele zoete ondertoon.

Ik gebruikte de Afteroil in combinatie met een gewone douchegel uit de supermarkt. Hierdoor kreeg ik een mengeling van geuren. Het is dus raadzaam om bij de AfterOil een douchegel te kopen met dezelfde geur. Of een neutrale geur van douche gel. Dit zijn heerlijke aromatherapeutische geuren, ik heb het gevoel dat ik net van een wellnesscentrum kom. Heerlijk. Ik ruik de hele tijd ook zo lekker! RainPharma is op en top Belgische en het zijn producten zonder Siliconen en Pharambhemen. Je kan hier meer lezen over RainPharma.

Na een twee weken lang gebruik van deze olie ben ik zeker en vast fan. Men huid ziet er stralend uit! En voelt zacht aan. RainPharma maakt zeker zijn belofte waar!

Van bodylotion ben ik afgestapt, het duurt lang voor het ingetrokken is. Bij de afterOil is dit anders even afspoelen en afdrogen. Je kan onmiddellijk je kleren aandoen en je hoeft geen schrik te hebben dat het plekken maakt op je kleding. 

AfterOil Rainpharma te koop voor 17,95 € beschikbaar in 4 geuren. Wil je meer info over RainPharma? Dan kun je naar hun Website surfen, een kijkje nemen in hun winkel of mijn andere artikels lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten